Prekių pardavimo ir grąžinimo sąlygos

Sutarties (Užsakymo) atsisakymo teisė (14 dienų):

Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties (užsakymo) ir grąžinti kokybišką prekę/es per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę, pirkėjas turi:

  1. Informuoti mus el. paštu info@eleveneleven.lt

  2. Nurodyti:

    • vardą, pavardę

    • telefono numerį

    • užsakymo numerį

    • banko sąskaitos numerį grąžinimui (jei mokėjimas atliktas ne kortele)

ElevenEleven.lt prekes parduoda ir už užsakymų vykdymą atsakinga MB „Altidė“ (įmonės kodas 305587818, registracijos adresas Šiaurės pr. 89-5, LT-49245 Kaunas, Lietuva).
Dėl užsakymų, grąžinimų ir klausimų galite kreiptis el. paštu info@eleveneleven.lt arba tel. +370 613 06818.

Prekių būklės reikalavimai:

Grąžinamos prekės turi būti:

  • nepanaudotos

  • neatidarytos ir nepažeistos originalios pakuotės

  • su visais priedais ir dovanomis (jei tokių buvo)

Dėl higienos ir saugumo priežasčių atidaromos / testuojamos kosmetikos prekės negali būti grąžinamos, nebent jose nustatytas defektas.

Prekes grąžinti galite per Omniva, LP Express arba DPD paštomatus, įvedant mūsų el. paštą: info@eleveneleven.lt ir tel. nr.: +37061306818.

Siunta turėtų būti grąžinta į pasirinktą iš šių paštomatų:

Omniva: Kauno Ringaudų Maxima arba Kauno Ringaudų Lidl paštomatas;

DPD: Kauno Gėlių Maxima DPD paštomatas arba Kauno Rimi Ringaudai siuntų terminalas.

LP express: Varžupio g. 1 - Akademija, Kaunas.

Siuntimo Išlaidos:

Jei prekė grąžinama per 14 d. pagal įstatymą (kokybiška, neatidaryta, nenaudota):

  • Grąžiname:

    • prekės/ių (užsakymo) kainą

    • pasirinktą standartinio pristatymo kainą už siuntimą pirkėjui

  • Negrąžiname / neapmokame:

    • prekės siuntimo atgal į parduotuvę (moka pirkėjas)

Jei pirkėjas neatsiima siuntos iš paštomato/kurjerio arba atsisako priimti siuntą, apie tai mūsų neiformavę - tokiu atveju tai nėra laikoma pasinaudojimu 14 dienų teise:

  • Siuntimo pirmyn ir grąžinimo atgal išlaidos gali būti išskaičiuotos iš grąžinamos sumos

  • Grąžinama tik prekių vertė (jei neatidarytos ir tinkamos pakartoti realizacijai)

Po 14 dienų be įstatyminio pagrindo:

  • Grąžinimas nepriimamas, nebent prekė nekokybiška

  • Siuntimo išlaidos negrąžinamos

Atidarytos / naudotos kosmetikos prekės:

  • Negali būti grąžinamos dėl higienos reikalavimų (LR CK 6.228(10) 2 d.)

  • Jei tokia prekė grąžinama → nekompensuojama

Nekokybiška prekė - Jei prekė gauta su trūkumais:

  • Pirkėjas turi teisę reikalauti pakeitimo / pinigų grąžinimo

  • Tokiu atveju grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas

Pinigų grąžinimas:

  • Pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, grąžinami per ne ilgesnį kaip 14 dienų nuo grąžinimo patvirtinimo ir prekės gavimo.

  • Pirkėjas padengia prekės siuntimo atgal išlaidas.

Teisinė garantija:

Visoms prekėms suteikiama 2 metų garantija pagal LR teisės aktus.

Pirkėjas gali teikti pretenzijas dėl prekės trūkumų:

  • per 2 metus nuo prekės perdavimo, arba

  • per prekės tinkamumo naudoti terminą (jei jis nurodytas ant pakuotės)

Defektams esant, prekė pakeičiama, taisoma arba grąžinami pinigai.

Neteisminis ginčų sprendimas:

Jei manote, kad buvo pažeistos jūsų teisės, pirmiausia raštu kreipkitės į mus el. paštu: info@eleveneleven.lt

Mes:

  • išnagrinėsime kreipimąsi

  • atsakysime per 14 dienų

Jeigu ginčo išspręsti nepavyksta, vartotojas turi teisę kreiptis į:

Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT)
Goštauto g. 12, Vilnius
www.vvtat.lt