Prekių pardavimo ir grąžinimo sąlygos
Sutarties (Užsakymo) atsisakymo teisė (14 dienų):
Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties (užsakymo) ir grąžinti kokybišką prekę/es per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ir grąžinti prekę, pirkėjas turi:
Informuoti mus el. paštu info@eleveneleven.lt
Nurodyti:
vardą, pavardę
telefono numerį
užsakymo numerį
banko sąskaitos numerį grąžinimui (jei mokėjimas atliktas ne kortele)
ElevenEleven.lt prekes parduoda ir už užsakymų vykdymą atsakinga MB „Altidė“ (įmonės kodas 305587818, registracijos adresas Šiaurės pr. 89-5, LT-49245 Kaunas, Lietuva).
Dėl užsakymų, grąžinimų ir klausimų galite kreiptis el. paštu info@eleveneleven.lt arba tel. +370 613 06818.
Prekių būklės reikalavimai:
Grąžinamos prekės turi būti:
nepanaudotos
neatidarytos ir nepažeistos originalios pakuotės
su visais priedais ir dovanomis (jei tokių buvo)
Dėl higienos ir saugumo priežasčių atidaromos / testuojamos kosmetikos prekės negali būti grąžinamos, nebent jose nustatytas defektas.
Prekes grąžinti galite per Omniva, LP Express arba DPD paštomatus, įvedant mūsų el. paštą: info@eleveneleven.lt ir tel. nr.: +37061306818.
Siunta turėtų būti grąžinta į pasirinktą iš šių paštomatų:
Omniva: Kauno Ringaudų Maxima arba Kauno Ringaudų Lidl paštomatas;
DPD: Kauno Gėlių Maxima DPD paštomatas arba Kauno Rimi Ringaudai siuntų terminalas.
LP express: Varžupio g. 1 - Akademija, Kaunas.
Siuntimo Išlaidos:
Jei prekė grąžinama per 14 d. pagal įstatymą (kokybiška, neatidaryta, nenaudota):
Grąžiname:
prekės/ių (užsakymo) kainą
pasirinktą standartinio pristatymo kainą už siuntimą pirkėjui
Negrąžiname / neapmokame:
prekės siuntimo atgal į parduotuvę (moka pirkėjas)
Jei pirkėjas neatsiima siuntos iš paštomato/kurjerio arba atsisako priimti siuntą, apie tai mūsų neiformavę - tokiu atveju tai nėra laikoma pasinaudojimu 14 dienų teise:
Siuntimo pirmyn ir grąžinimo atgal išlaidos gali būti išskaičiuotos iš grąžinamos sumos
Grąžinama tik prekių vertė (jei neatidarytos ir tinkamos pakartoti realizacijai)
Po 14 dienų be įstatyminio pagrindo:
Grąžinimas nepriimamas, nebent prekė nekokybiška
Siuntimo išlaidos negrąžinamos
Atidarytos / naudotos kosmetikos prekės:
Negali būti grąžinamos dėl higienos reikalavimų (LR CK 6.228(10) 2 d.)
Jei tokia prekė grąžinama → nekompensuojama
Nekokybiška prekė - Jei prekė gauta su trūkumais:
Pirkėjas turi teisę reikalauti pakeitimo / pinigų grąžinimo
Tokiu atveju grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas
Pinigų grąžinimas:
Pinigai, įskaitant pristatymo išlaidas, grąžinami per ne ilgesnį kaip 14 dienų nuo grąžinimo patvirtinimo ir prekės gavimo.
Pirkėjas padengia prekės siuntimo atgal išlaidas.
Teisinė garantija:
Visoms prekėms suteikiama 2 metų garantija pagal LR teisės aktus.
Pirkėjas gali teikti pretenzijas dėl prekės trūkumų:
per 2 metus nuo prekės perdavimo, arba
per prekės tinkamumo naudoti terminą (jei jis nurodytas ant pakuotės)
Defektams esant, prekė pakeičiama, taisoma arba grąžinami pinigai.
Neteisminis ginčų sprendimas:
Jei manote, kad buvo pažeistos jūsų teisės, pirmiausia raštu kreipkitės į mus el. paštu: info@eleveneleven.lt
Mes:
išnagrinėsime kreipimąsi
atsakysime per 14 dienų
Jeigu ginčo išspręsti nepavyksta, vartotojas turi teisę kreiptis į:
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT)
Goštauto g. 12, Vilnius
www.vvtat.lt
